Urząd Miejski w Łebie informuje, że 31 maja 2025 roku upływa termin wniesienia drugiej raty opłaty za zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych. Przedsiębiorcy prowadzący taką działalność są zobowiązani do uregulowania tej opłaty, aby nie stracić uprawnień do dalszej sprzedaży alkoholu. Zgłoszenie do wniesienia opłaty musi być dokonywane w odpowiednim czasie, w przeciwnym razie mogą wystąpić konsekwencje finansowe. W artykule przedstawione zostaną szczegóły dotyczące wpłat oraz ewentualnych sankcji.
Termin wpłaty II raty opłaty za sprzedaż alkoholu jest ustawowo określony i wynosi do 31 maja 2025 roku. Niezłożenie wniosku o opłatę w tym terminie skutkuje naliczeniem dodatkowej opłaty w wysokości 30% rocznej stawki. Przedsiębiorcy powinni pamiętać, że od daty upływu terminu mają jedynie 30 dni na wniesienie wymaganej kwoty, aby uniknąć poważniejszych konsekwencji.
W przypadku niewniesienia opłaty na czas, następuje wygaszenie zezwolenia, co może wiązać się z dodatkowymi trudnościami. Osoby dotknięte tą sytuacją mogą ubiegać się o nowe zezwolenie, jednak warunkiem koniecznym jest odczekanie 6 miesięcy od decyzji o wygaśnięciu pierwotnego zezwolenia. Wpłaty można dokonywać zarówno na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Łebie, jak i bezpośrednio w kasie urzędu. Sam numer konta, na który należy wpłacać, to 66 9324 0008 0000 0202 2000 0010.
Źródło: Urząd Miasta Łeba
Oceń: Przypomnienie o terminie II raty opłaty za zezwolenie na sprzedaż alkoholu
Zobacz Także